Není firmy bez sídla

Než nějaká firma vznikne, musí mít kde vzniknout. Tedy musí existovat nějaká adresa, na které by se takový podnik zaregistroval a na které by pak třeba i podnikal. To je prostě nevyhnutelné, třeba už i jenom proto, že musí úřady vědět, kde je taková firma k nalezení, a také zákazníci musí mít ponětí o tom, kam se obracet, aby ji našli a mohli tak využívat její nabídky.

kancelářská budova

Jenže ne vždy je objekt, který má podnikatel k dispozici, tak dokonalý, jak by měl být. A někdy podnikateli jeho objekt dokonce i zcela schází. A pak by bylo záhodno sehnat si nějakou lepší budovu, takovou, která by náležitě vypadala. Což je ale samozřejmě hodně drahá a často i komplikovaná záležitost. Protože kolik je podnikatelů, jimž jejich byznys umožní vlastnit atraktivní budovu na dobré adrese? Kolik ze soukromníků si vydělá na sídlo, které by jim dělalo čest? Vlastně docela málo. A to už ani nemluvě o tom, jak těžko se někdy takové ideální objekty shánějí.

A když chce mít soukromník skvělé firemní sídlo, ale nemůže si ho dovolit? Pak ho naštěstí může bez problémů nahradit sídlem virtuálním. Což je dobře vypadající a důvěru vzbuzující objekt, ve kterém si lze zařídit adresu pro vyřizování korespondence, ve kterém lze využít v určitém rozsahu i další sjednané služby, ovšem toto dotyčnému podnikateli nepatří a nikdy ani patřit nebude.

několik schránek

A protože si soukromník takový objekt nekupuje, ale může ho jen omezeně využívat, je nasnadě, že nejde o nic cenově nedostupného. I když je místem, kde se nachází takové nejlevnější virtuální sídlo Praha, dá se taková služba využít i za pakatel, jaký si může dovolit každý z podnikatelů.

A tak si leckdo podobné virtuální sídlo pořizuje. I když totiž podniká ve skutečnosti někde jinde, na místě klidně i hodně neatraktivním, získá si přízeň zákazníků, na které působí jeho virtuální sídlo jako magnet.