Když si někdo pořídí internetovou stránku jenom proto, aby na ni ukládal něco pro své přátele či jiné blízké osoby, je vcelku jedno, nakolik takový výtvor zaboduje u internetových vyhledávačů, jak se v těchto umístí a kolik získá automaticky dalších, cizích návštěvníků. Ale pokud se někdo rozhodne na internetu podnikat, je všechno jinak. Tady už se s úzkým okruhem nejbližších nevystačí, tady je naopak potřeba mít návštěvníků co nejvíce. Protože jenom z dostatku návštěvníků může vzejít dostatek zákazníků, a jenom dostatek zákazníků zaplatí za to zde nabízené tolik, aby se to podnikateli vyplácelo.
Jenže skutečnost, že je pro firmy a podnikatele sledovanost důležitá, ještě vůbec neznamená, že s ní mohou počítat. Velmi často dochází k tomu, že se i ten zdánlivě nejvýhodnější a nejdokonalejší web potýká s nezájmem uživatelů internetu. Ovšem není to tak proto, že by lidé na síti neměli o takovou nabídku zájem, ale proto, že se lidé nemají, jak o podobném webu dozvědět. Tento totiž může mít celou řadu viditelných i skrytých nedostatků, které ho poškozují v pomyslných očích internetových vyhledávačů. A když nějaký web vyhledávačům nevyhovuje, končí tento mezi nabídkami něčeho podobného tak daleko v dlouhém seznamu alternativ, že se k němu už nikdo z hledajících lidí nedobere.
A jak to změnit? Nejlepším řešením je, když se osloví spolehlivá SEO agentura. Ta totiž dokáže web kvalitně optimalizovat, tedy zbavit ho chyb, které na něm mohou být, a tím mu zajistit lepší pozici a automaticky i vyšší návštěvnost.
A když takovou SEO firma jakéhokoliv druhu pro svůj web využije, je naděje, že se vše obrátí k lepšímu. Že se díky velkému počtu návštěvníků začne i daleko víc vydělávat. O což jde v podnikání samozřejmě především, bez čehož by nemělo podnikání žádný smysl. A to je také důvod, proč tolik podnikatelů na optimalizaci sází.